تبلیغات
*******مردان آهنین*******
نویسندگان
صفحات جانبی
  • جدول ارزش غذایی مواد
    معرفی چند مکمل که به تایید وزارت بهداشت ایران رسیدهاند
    مطالب جالب بدنسازی وآموزش بدنسازی از مبتدی تا حر
    گالری عکس بدنسازان خارجی سری چهارم
    گالریعکس بدنسازان خارجی سری سوم
    3تمرین برای داشتن کمر و قفسه سینه زیبا
    تصاویری زیبا از رونی کلمن سلطان پرورش اندام جهان
    عکسهای زیبا از جی کاتلر قهرمان بدنسازی جهان
    معرفی انواع ویتامین
    معرفی انواع پودر ها و مکملهای پروتوئینی
    قواعد تمرینات موثر و اهمیت دفترچه تمرینات+قواعد تمرینات بدنسازی
    معرفی و شناخت انواع کراتین و مکمل های غذایی
    آمینو اسیدها
    ویتامین دی
    ویتامین ای
    برنامه غذایی مناسب برای افزایش وزن
    سه گام برای کاهش وزن
    راه های افزایش حجم
    بهترین روش های کاهش وزن
    تغذیه در دوران بلوغ
    گرفتگی عضلات
    نه تمرین مفید در بدنسازی
    برنامه تمرینی برای بدنسازی پیشرفته
    دو نکته مهم در بدنسازی
    تمرین فیگور گیری قبل از مسابقات
    متدهای برنامه نویسی
    بدنسازی و روزه
    گالری عکس بدنسازان خارجی
    گالری عکس بدنسازازان ایرانی
    درباره ما
  • متدهای برنامه نویسی سایر رشته

     

    تعیین هدف و مشخص كردن دلیل رویكرد به بدنسازی یكی از اساسی‌ترین اصول پیشرفت در این رشته است.اینكه فرد با چه گرایش ورزشی و فكری و با چه پیش ‌‌زمینه بدنی و قهرمانی برای رسیدن به چه نوع بدن و قابلیت‌های جسمانی به این رشته رو نموده است یكی از مهمترین موارد و شاخص‌های مربیان كارآزموده بدنسازی برای برنامه نویسی در خصوص تمرینات و تغذیه است.به طور اعم ورزشكاران و مبتدیانی كه به ورزش بدنسازی تمایل پیدا می‌كنند دارای دو وضعیت هستند.

     -1  در ورزش دیگری به طور حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و بدنسازی را برای عملكرد بهتر بدن در ورزش مطلوب خود و رفع ضعفهای قدرتی و استقامتی انتخاب كرده‌اند.

     -2  بدنسازی را به عنوان ورزش اصیل و حرفه‌ای خود انتخاب كرده‌اند و قصد پیشرفت و رسیدن به حد اعلای این رشته را دارند.مربیان بدنسازی و كلیة متخصصین آگاه این رشته باید در نظر داشته باشند كه در مورد اول كه ورزشكار حرفه‌ای رشته‌ای خاص برای بهبود وضعیت و پیشرفت در رشته خود به بدنسازی روی آورده است می‌باید با توجه به ماهیت قدرتی، استقامتی یا حركتی آن رشته و نیز ماهیچه‌های گروه خاص كه در آن رشته ورزشی در معرض استرس و فشار بیشتر قرار دارند برنامة مناسبی را با توجه به میزان فعالیت و وضعیت بدنی فرد در نظر گیرند.

    توجه به این نكته ضروری است كه با توجه به اینكه رشته اصلی فرد غیر از بدنسازی می‌باشد و رویكرد به این رشته به جهت تتمیم و تكامل در رشته خاص می‌باشد مربیان می‌باید برنامه‌هایی سبك‌تر و كم تحرك‌تر را برای ورزشكار در نظر گیرند تا ضمن جلوگیری از افت بدنی و كاهش وزن نامطلوب و ناهماهنگی متابولیسم فنی بدن باعث پیشرفت و اعتلای ورزشكار مزبور گردد.

    در این خصوص پیشنهاد ما برنامه دو روز در هفته با توجه به هدف قدرتی، استقامتی و حركتی فرد است و عملاً در صورتی كه فرد در رشته خود در هفته سه جلسه تمرین داشته باشد، تمرین‌های بیش از دو روز بدنسازی باعث افت بدنی و خستگی روحی و عضلانی فرد خواهد شد ، البته این روند در خصوص ورزشکاران حرفه‌ای و در سطح قهرمانی می‌تواند در حد سه یا چهار روز در هفته و توأم با تمرینات خاص باشد به شرط اینكه فرد از نظر روحی و جسمی در شرایط مناسب قرار داشته باشد و از نظر تغذیه تحت رژیم های خاص غذایی و مكمل‌ها باشد.

    تأثیر ورزش بدنسازی به عنوان پایه و اساس قدرت بدنی و فرمت مطلوب ماهیچه‌ها بر كسی پوشیده نیست و به همین جهت است كه تقریباً در تمام رشته‌های المپیك بدنسازی و آمادگی جسمانی یكی از اركان اصلی قهرمانی یك ورزشكار در مسابقات ورزشی است و حتی بسیاری از متخصصین توصیه می‌كنند كه نوجوانان قبل از ورود به یك رشته خاص حداقل سه ماه به طور خاص بدنسازی كار كنند تا بدن آنها برای ورزش خاص آینده آنها آمادگی كامل را داشته باشد

     

    منبع : آژانس تخصصی بدنسازی ایران

    درباره وبلاگ

    وبلاگ باشگاه بدنسازی مردان آهنین
    موضوعات وب
    نظر سنجی
  • نظرتان درباره مطالب وبلاگ چیست؟




  • امار سایت
    بازدیدهای امروز : نفر
    بازدیدهای دیروز : نفر
    كل بازدیدها : نفر
    بازدید این ماه : نفر
    بازدید ماه قبل : نفر
    تعداد نویسندگان : عدد
    كل مطالب : عدد
    آخرین بروز رسانی :
    امکانات وب

    7nemd4p822mtztkwc100.jpg

    تصویر نویسنده وبلاگ

    p30java

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس